Nero Multimedia Suite 10 Platinum HD 10.6.11800 ابزار چند کاره رایت – ادیت و بک آپ نرو
 
وبلاگ دانلود
دانلود
 
 

       

Nero نامی است که سالیان متمادی بر تخت پادشاهی نرم افزار های رایت تکیه کرده و سلطنت می کند . این مهم را می توان به سادگی از برابر شدن فرایند رایت با نام نرو در بین کاربران فهمید Nero که در ابتدا فعالیت خود را در زمینه رایت سی دی و دی وی دی آغاز نمود اکنون پس از کسب چندین سال تجربه گستره ی فعالیت های خود را افزایش داده و در کنار رایت اطلاعات بر روی دیسک های خام کارهایی مثل ادیت ویدیو و تهیه بک آپ از فایلها را نیز انجام می دهد  اگر شما نیز از دسته کاربرانی هستید که تنها نرم افزار Nero را به عنوان تنها گزینه برای رایت اطلاعات خود می بینید استفاده از آخرین نسخه ی این نرم افزار را به شما پیشنهاد می کنیم

در ویرایش پیش رو که Nero Multimedia Suite 10 Platinum HD نام دارد از سه ابزار مختلف که در کنار یکدیگر قرار داده گرفته اند و در بالا نیز به آنها اشاره شد بهره خواهید برد . ویرایش فیلم ، رایت و بک آپ که در واقع هر یک از آنها در قالب نرم افزار های جداگانه با نام های Nero Vision Xtra ، Nero Burning ROM و Nero BackItUp & Burn از سوی کمپانی نرو نیز وجود دارند در این پکیج گرد هم آمده اند تا با کمک و همیاری یکدیگر بتوانند نیازهایی که در این زمینه دارید را برطرف سازند

برخی از ویژگی های کلیدی Nero Multimedia Suite 10 Platinum HD 10.6.11800 :

- استفاده حرفه از افکت تصویر در تصویر :
ویدیو های خانگی خود را به یک سطح بالاتر , آنجا که از ۴ افکت اصلی فناوری تصویر در تصویر استفاده می شود ارتقا داده و طعم ویرایش های حرفه ای سینمایی را بچشید .
- دسترسی آسان به اطلاعات
- تبدیل و انتقال تصاویر ، موزیک ها و ویدیو های شما بین دستگاه های موبایل اعم از آی پاد ، آیفون ، اندروید و سایر سیستم ها
- ساخت گروه های مختلف از تصاویر ، ویدیو ها و فیلم های HD
- مدیریت و ویرایش سریع و آسان عکس ها و ویدیو کلیپ ها با استفاده استوری بورد و نیز استفاده از تم های مختلف در قالب فیلم های سینمایی
- تهیه بک آپ های سریع از اطلاعات
- قابلیت تنظیم نرم افزار برای تهیه خودکار بک آپ در بازه های زمانی از پیش تعیین شده
- و …..

 

 

 



 ادامه مطلب...


                       

iSpring Presenter برنامه ای است قدرت مند برای تبدیل فایلهای PowerPoint به فرمت فلش . با در اختیار داشتن این نرم افزار می توانید بدون نیاز به داشتن مهارت در ساخت فایلهای فلش ، ابتدا سخنرانی خود را با استفاده از ابزار نرم افزار Microsoft PowerPoint که از محیطی ساده و کاربرپسند برخوردار است بسازید و پس از آن با یک کلیک ساده همان تصاویر و متون را در قالب فلش که دامنه استفاده ی بسیار گسترده تری دارد ، دریافت کنید . اگر به دنبال راهی بوده اید تا از پاورپوینت هایتان در سایت های اینترنتی به صورت آنلاین استفاده کنید و چیزی نمی یافته اید ، اکنون این مشکل را حل شده بدانید چرا که فرمت فلش از محبوب ترین فرمت هایی است که در اینترنت مورد استفاده قرار می گیرد و تقریبا تمامی کاربران می توانند با مرورگرهای خود به سادگی از محتویات آنها بهره ببرند . نسخه پیش رو از نرم افزار iSpring Presenter با ورژن های ۲۰۰۰ و ۲۰۱۰ نرم افزار PowerPoint سازگاری داشته و امکان بهره مندی از آن را در ویندوز های جدید مایکروسافت نظیر ویستا و سون می دهد . این برنامه با ۱۸۰ افکت انیمیشنی که در ساخت پاورپوینت مورد استفاده قرار می گیرد سازگاری دارد . پشتیبانی از زبان های راستچین و وکتور های با کیفیت بالا از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد

 

 

 

 

 

 

 




 ادامه مطلب...


AIDA64 Extreme Edition v1.70.1419 Beta

آگاهی داشتن کاربر از زیر و بم سخت افزارهای نصب شده بر روی سیستم می تواند به او در بهتر استفاده کردن از کامپیوترش کمک های بسیاری نماید , به طور مثال اگر شما قصد خرید یک بازی را داشته باشید بدون اطلاع داشتن از قطعات سخت افزاری مرتبط با بازی نظیر کارت گرافیک و کارت صدا ، این احتمال خیلی قوی است که بازی مورد نظرتان با کامپیوتر شما سازگاری نداشته باشد . حال آنکه اهمیت این موضوع برای سیستم های قدیمی بیشتر خود را نمایان می سازد و درصد ریسکی که می بایست انجام دهید به مراتب بالاتر می رود

AIDA64 Extreme Edition نام نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید به سادگی به تمامی اطلاعات مربوط به قطعات کامپیوتر خود دسترسی کامل داشته باشید . همچنین با استفاده از این نرم افزار قابلیت انجام یک چک آپ کامل از نحوه عملکرد سخت افزارهای مختلف و نیز سیستم عامل و نرم افزارهای حیاتی ای که در آن مورد استفاده قرار می گیرند به عمل آورید

 

 

 

 



 ادامه مطلب...


EDeskSoft XUS PC Lock Ultimate Edition

یکی از قابلیت های امنیتی بسیار جالب که در سیستم عامل های IOS و اندروید مورد استفاده قرار گرفته است ، امکان قفل کردن محیط سیستم عامل به روش الگویی ( Pattern ) می باشد که مورد توجه و استقبال بسیاری از کابران واقع گردیده است . حال در این پست قصد معرفی نرم افزاری را داریم که به شما این امکان را می دهد تا از قفل الگویی برای ویندوز خود استفاده نمایید .

این برنامه XUS PC Lock Ultimate Edition که نام دارد یک ابزارک کم حجم بوده و می تواند با نصب بر روی ویندوز شما قفل الگویی را برایتان شبیه سازی کرده و از دسترسی افراد غیر به اطلاعات کامپیوترتان هنگامی که پای آن حضور ندارید محافظت نماید .کافیست پس از نصب الگوی پیش فرض برنامه را توسط ماوس خود به الگوی جدیدی که می خواهید تغییر داده و آن را ذخیره سازید . به همین سادگی هرگاه قصد ترک کامپیوتر خود را داشته باشید کافیست کلید های ترکیبی Win+A را فشرده تا برنامه فعال گردد . از نکات جالب توجه در XUS PC Lock به صدا در آوردن زنگ خطر پس از چند بار وارد کردن اشتباه الگو می باشد . بدین ترتیب به روشن بودن اسپیکر های کامپیوتر خود از هر گونه دسترسی غیر مجاز به سادگی مطلع خواهید شد .

 

 

 

 



 ادامه مطلب...


BSR Screen Recorder v5.2.1

 

آیا تا به حال فکر تصویربرداری از صفحه نمایش کامپیوترتان افتاده اید ؟ آیا قصد ساخت فیلم های آموزشی برای نرم افزارهای ویندوز و یا توضیح دادن در رابطه با نحوه عملکرد یک برنامه یا ترفند را دارید ؟

BSR Screen Recorder نام ابزاری است که برای برآورده کردن نیازهایی اینچنینی طراحی گردیده است و شما با در اختیار داشتن آن می توانید تنها با یک کلیک فرایند تصویربرداری از صفحه دسکتاپ را آغاز کرده و کارهایی که قصد نمایش آنها به کاربران خود دارید را دارید انجام داده و فرایند را توضیح دهید . فیلمبرداری می تواند شامل کل صفحه و یا پنجره ای خاص باشد . علاوه بر اینها امکان تعیین اندازه به صورت دستی نیز وجود خواهد داشت . همچنین در صورتی که نیاز به گفتن برخی نکات به صورت صوتی باشد می توانید با وصل کردن میکروفن این کار را انجام دهید .

 

ویژگی های کلیدی BSR Screen Recorder v5.2.1 :
- ضبط کردن هر آنچخ در صفحه نمایش شما وجود دارد .
- انتخاب هر قسمت دلخواه از دسکتاپ برای فیلمبرداری
- ذخیره سازی در فرمت های محبوب AVI ، SWF و WMV
- ذخیره کردن تصاویر در قالب های JPG ، PNG و BMP
- تبدیل فایلهای AVI ضبط شده به SWF و WMV
- امکان ذخیره سازی وبکم
- و …

 

 

 

 

 



 ادامه مطلب...


Google Earth Plus

کمتر کسی را می توان یافت که از اینترنت استفاده کرده باشد و نام نرم افزار Google Earth را نشنیده باشد . این برنامه همانطور که خود کاربرد و سازنده اش را مشخص می کند ابزاری است برای مشاهده و کاوش در زمین به وسیله ی تصاویر ماهواره ای که توسط شرکت گوگل در قالب یک نرم افزار در کنار یکدیگر چیده شده اند . دقت بسیار بالای این برنامه تا اندازه ای است که بسیاری از دانشمندان و دانشجویان رشته های مختلف به خصوص زمین شناسی از آن برای مطالعات و تحقیقات خود استفاده می کنند و چه بناها و جاهایی که توسط کاربران و با استفاده از این نرم افزار کشف نشده اند !

کافیست تا بدانید که قصد سفر به کدام کشور ، شهر و یا حتی کدامین محله و کوچه را دارید ؛ آنگاه است که با چند کلیک ساده مقصد مورد نظر را پیش روی خود خواهید دید . البته لازم به ذکر است که Google Earth در هر نسخه ی جدیدی که معرفی می کند قابلیت های نویی را نیز به آنها می افزاید و اکنون نه تنها تصاویر دو بعدی بلکه امکان نمایش ۳ بعدی اماکن مشهور و بناهای تاریخی در شهرها و کشورهای مختلف جهان و از جمله کشور عزیزمان ایران فراهم گردیده است .
قابلیت نمایش شب و روز ، سفر با هواپیمای مجازی بر فراز زمین واقعی ، کاوش در فضا ، مریخ و ماه تنها بخشی از دیگر امکاناتی هستند که در این نرم افزار جالب و حیرت انگیز گنجانده شده است .

نسخه ی پیش رو که برای کاربران دانلود کده فراهم نموده ایم دارای قابلیت نصب به صورت خاموش بوده و این بدین معنی است که کل پروسه ی نصب و کرک کردن تنها با دابل کلیک روی آیکون نصب ، انجام شده و نیاز به انجام هیچ کار اضافه ی دیگری نخواهد بود .

 

 

 

 



 ادامه مطلب...


BurnInTest Professional

BurnInTest Professional نام نرم افزاری است کاربردی و حرفه ای که وظیفه ی آن امتحان کردن قطعات سخت افزاری کامپیوتر شما تحت شرایط و پروسه های مختلف به منظور عیب یابی نمودن آنها می باشد . با انجام این کار می توانید بفهمید که دقیقا کدام قطعه ها در شرایط ایده آل قرار داشته و کدامیک در معرض آسیب می باشند .

زمانی را فرض کنید که قطعه ای مهم از کامپیوتر شما دچار عیب جدی شده و از کار بیافتد . اگر خوش شانس باشید تا زمانی که قطعه ی جدید را جایگیزین قطعه ی خراب می کنید از دسترسی به فایلها و اطلاعات خود محروم خواهید ماند و اما اگر شانس شما را یاری نکند به طور کلی اطلاعات ارزشمند خود را از دست خواهید داد . حال اگر اطلاعات شما دارای اهمیت بسیاری باشند در هر دو مورد متضرر خواهید شد چرا که در اولی تا زمانی که بخواهید قطعه ی جدید را خریداری نموده و جایگزین کنید وقت ارزشمند را از دست داده و در مورد دوم هم تمام اطلاعات و سرمایه را . در اینجاست که کاربرد BurnInTest Professional خود را نشان داده و می فهماند که چرا استفاده از آن برای افرادی که به اطلاعات دیجیتالی خود اهمیت می دهند ضروری است .

 

برخی از ویژگی های BurnInTest Professional 6.0.1029 :
– زمانبندی نمودن پروسه ی آزمایش
– ذخیره سازی نتایج در سطوح مختلف جزییات در فرمت های ASCII و HTML
– قابلیت ذخیره سازی نتایج در قالب یک فایل Log
– نمایش دادن تعداد دفعات انجم پروسه تست گیری
– توانایی اجرا از روی USB درایو و یا CD ( تحت ویندوز )
– محیط کاربرپسند و استفاده آسان
– نمایش جزییات کامل درباره CPU نظیر سرعت و نوع
– نمایش درجه حرارت بخش های مختلف
– تهیه گزارش از باتری لپ تاپ ها
– چک کردن کارت صدا با استفاده از فرمت های مختلف صوتی
– تست کردن کارت گرافیک
– تست کردن پرینتر با استفاده از فایلهای raw
– و …

 

 

 



 ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ
با سلام خوش اومدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 2043
بازدید کل : 342159
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1